Opieka
Informatyczna

to forma współpracy, pomiędzy naszymi przedsiębiorstwami, polegająca na wydelegowaniu obsługi informatycznej do naszej spółki.

czytaj więcej

Praca Zdalna
VirtualPrivateNetwork

zapewniamy możliwość szyfrowanego połączenia z firmą gdziekolwiek jesteś. Łączymy również oddziały przedsiębiorstw w jedną sieć.

czytaj więcej

Zarządzanie
Bazami Danych

tworzymy, zarządzamy, ulepszamy programy bazodanowe, tworząc oprogramowanie dedykowane tylko dla twojego przedsiębiorstwa.

czytaj więcej

Archiwizacja
Backup

realizujemy systemy archiwizacji: nasi Klienci nawet w wypadku awarii sprzętu mają dostęp do swoich danych.

czytaj więcej

Zalety usługi

IT Outsourcing to nowoczesny sposób na stworzenie działu IT w Twojej firmie, bez konieczności zatrudniania informatyka.

Niewątpliwa zaletą tego rozwiązania jest obniżenie kosztów niezbędnych do utrzymania takiego działu, w przypadku, gdy stanowi on odrębną jednostkę w strukturach firmy. Skorzystanie z usług firmy świadczącej usługi outsourcingowe przypomina wynajęcie istniejącego już działu IT na potrzeby własnego przedsiębiorstwa.

szczegóły dostępne u naszych handlowców

Zastosowanie:

IT Outsourcing znajduje zastosowanie praktycznie w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od ilości pracowników, stanowisk komputerowych, czy kapitału.

Usługa IT Outsourcing to nic innego, jak po prostu kompleksowa opieka informatyczna nad daną firmą. W jej skład wchodzą czynności takie jak rozwiązywanie problemów z funkcjonowaniem systemów operacyjnych, pomoc w obsłudze pakietów biurowych, lokalizowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych, rozwiązywanie problemów z codzienną eksploatacją sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, doradztwo w zakresie wyboru najbardziej optymalnych rozwiązań informatycznych, dostosowanych indywidualnie do potrzeb klienta.

Redukcja kosztów w przypadku tej usługi następuje na skutek obniżenia kosztów pracy. Przede wszystkim firma nie ponosi wydatków związanych z zatrudnianiem informatyka, którego wynagrodzenie częstokroć przewyższa rzeczywiste zapotrzebowanie na wykonywane przez niego czynności.

W przypadku usługi IT Outsourcing klient płaci wyłącznie za wykonane czynności, określone w umowie, nie zaś za sam fakt „przebywania” na terenie przedsiębiorstwa. Większość problemów rozwiązywana jest drogą zdalną (95% interwencji), a więc rozwiązanie problemu rozpoczyna się praktycznie w momencie jego zgłoszenia. Usterki, których rozwiązanie zdalne okaże się niemożliwe (5% interwencji), usuwane są drogą interwencji bezpośredniej. Oznacza to nic innego, jak wizytę naszego informatyka w siedzibie firmy klienta. Warto wspomnieć, że koszt usługi outsourcingowej w małych i średnich przedsiębiorstwach potrafi być nawet kilkukrotnie niższy niż koszty związane z zatrudnieniem informatyka, nawet na pół etatu. Oczywiście dodatkowym plusem jest także możliwość zakupu sprzętu komputerowego po niezwykle atrakcyjnych cenach.